LinkedIn


A TOS (Terminal Operating System) egy átfogó megoldás a folyamatok irányítására kombinált szállítási átrakodási ponton, konténerterminálon vagy intermodális logisztikai központban. A funkciók széles skálája lefedi a teljes munkafolyamatot a megrendelések feldolgozásától kezdve az átrakodási ponton/terminálon végzett munka megszervezésén keresztül, a járművezetők parkolóban történő regisztrálásán és a terminálra való belépésen át az úgynevezett utolsó mérföldig történő szállítás megszervezéséig, a számlázásig és a jelentéskészítésig.

Miért válassza a TOS KONTI-t?

A TOS KONTI a belföldi intermodális átrakodási pontok és konténerterminálok speciális igényeire válaszul jött létre. Fokozatos fejlesztéssel mára már modern univerzális megoldássá vált az intermodális logisztikai központok számára, amelyek nem korlátozódnak az átrakodásra és a konténeres munkára, hanem az ömlesztett anyagok átrakodását és tárolását, az áruk logisztikai raktározását és az utolsó mérföldes szállítás megszervezését is kínálja ügyfeleinek.

További előnyei:

  • Robusztus alapplatform: A moduláris megoldás lehetővé teszi, hogy a rendszer pontosan az adott ügyfél igényeihez legyen igazítva. A TOS KONTI biztosítja a megrendelések feldolgozásának megbízható rögzítését és tervezését, a munkahelyi teljesítmény folyamatos áttekintését, az egyes szállítási módok tervezését, valamint számos dinamikus jelentést és áttekintést.
  • Mobil alkalmazás: Átfogó online folyamat irányítást biztosít a be- és kirakodásról, a tárolásról és a kiadásról, ellenőrzésről és a regisztrációról a kapunál, valamint a vonatszerelvények kezeléséről. Használhatják a portáldarukon, konténeres rakodókon, a közúti kapunál és a vágányokon dolgozók. Az utolsó mérföldes szállítást lebonyolító sofőrök felszerelhetők a speciális okostelefon alkalmazással.
  • Automatizálási és optimalizálási funkciók széles skálája: Jelentősen növelik a nyújtott szolgáltatások hatékonyságát, és biztosítják az emberi és gépi erőforrások optimális kihasználását. Az alap automatizált funkciók közé tartoznak az árlistán alapuló kalkulációk, a számlázás és a számlák mellékletekkel együtt e-mailben történő küldése, rendszeres jelentések küldése e-mailre (pl. CODECO, COPARN,…).
  • Rendszerintegráció: A TOS KONTI készen áll az adatcserére különböző belső (ERP, Vám, Munkaidő nyilvántartás,…) és külső (Ügyfél, Partner,…) rendszerekkel. Lehetővé teszi az adatkapcsolatot a munkahelyi berendezésekkel, például mérlegekkel, kamerákkal, sorompókkal, közlekedési lámpákkal, információs táblákkal, kioszkokkal és egyebekkel.

 

Az OLTIS Group sikeresen bevezette a TOS KONTI-t nemcsak a Cseh Köztársaságban, hanem Szlovákiában, Lengyelországban és Magyarországon is.

 

Az OLTIS Group szakértelme és ügyfélbarát megközelítése

Az OLTIS Group hosszú távon a vasúti, közúti és intermodális szállítás, valamint a logisztikai raktározás élvonalbeli informatikai megoldásainak fejlesztésére összpontosít.

Az ügyfélbarát megközelítés hangsúlyozása az együttműködés minden szakaszában nyilvánvaló – az igények elemzésétől és a megoldástervezéstől a megvalósításon át az azt követő támogatásig és szolgáltatásig. Az OLTIS Group hosszú távú partnerségekre épít, és ügyfeleinek nemcsak technológiai támogatást, hanem szakértői tanácsadást és képzést is nyújt.

 

TOS KONTI – a megfelelő megoldás intermodális központ irányításához

Az OLTIS Group TOS KONTI rendszere ideális választás az intermodális átrakodási pontok, konténerterminálok és intermodális központok minden üzemeltetője számára, akik hatékonyan szeretnék kezelni munkafolyamataikat és növelni hatékonyságukat.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudjon meg többet arról, hogyan segíthet a TOS KONTI Önnek is az irányítás megkönnyítésében és a jövedelmezőség növelésében!

×
Sign up for newsletter

Sign up for our newsletter and we will send you interesting news from the world of products, services, and events that we create together several times a year.